9 Mayıs 2009 Cumartesi

Ardıç, greyfurt ve çay yaprağı ile üretilen sivilceli ciltlere özel tonik

Tea Tree Water
http://www.lushturkey.com/tea-tree-yagi-ardic-greyfurt-sivilceli-ciltlere-ozel-tonik/product.aspx?productid=145



Ardıç, greyfurt ve çay yaprağı ile üretilen bu tonik normalden yağlıya kadar tüm cilt tipleri için çok popüler ve en iyi satanlar listemizde. Sizi rahatsız eden gözeneklerinizi kontrol altına alınmasında en iyi yardımcınız olabilir! Yüzünüzde kalan temizleyiciyi pamuğa dökeceğiniz tonik ile temizleyin, cildiniz tazelensin.

Güzel bir ürün, herşeyden önce doğal bir ürün. Sürdüğüm zaman ferahlatıyor ve yumuşacık yapıyor cildi. Makyajımın üstüne de püskürtüyorum. Fazla yağı makyajımı bozmadan emiyor. Zararlı kozmetiklere alışık olanları belkide çok tatmin eden bir ürün olmayabilir, ama rahatlıkla şunu söyliyebilirim onlar kadar etkili bir ürün.

Ferahlatıcı bir ürün, yağlı bir cildim var, makyaj üstüne bile sıkıyorum. Ben memnun kaldım. Tavsiye ederim.

Günde nerdeyse 4 kere suratıma sıkıp emmesini bekliyorum :) Bana o kadar doğal geliyor ki, sanki suratıma meyve sürüyomuşum gibi geliyor. Ciltte canlılık için süper.

Daha önce alkollü karma ciltler için olan bilindik bir markanın toniğini kullanıyordum .. Ne siyah noktalarıma iyi geldi ne de yağlanmama. Aksine inanılmaz cildimi kuruttu. Fakat tea tree water muhteşem. Siyah noktaları bilmem ama cildi yumuşacık yapıyor. Makyajımı çok güzel sabitliyor. 7/24 kullanılabilecek bir ürün. Tavsiye ederim.


Tea Tree Water
http://www.lushturkey.com/tea-tree-yagi-ardic-greyfurt-sivilceli-ciltlere-ozel-tonik/product.aspx?productid=145




Bu ürünü
Lush Türkiye İnternet Sitesi'nden hemen satın alabilirsiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin