7 Mayıs 2009 Perşembe

Ballı - Karamel kokulu, çocuklar için de uygun nem veren banyo sabunu

Honey I Washed the Kids
http://www.lushturkey.com/balli-karamel-kokulu-sabun/cocuklar-icin-uygun-nem-veren-banyo-sabunu/product.aspx?productid=106



Gerçek bal özlü el ve vücut sabunu, cildinizin pürüzsüzleşmesi ve tatlı kokması için.

Nefis kokuyor, petek kısmından farkında olmadan ağzıma götürmüşüm :) tekrar almayı düşündüğüm bir ürün, çok başarılı.

Bu nasıl bir koku tanrım. Koklamadan duramıyorum sürekli yanımda duruyor elim hep ona gidiyor, beynim uyuşuyor sanırım. Bu koku için ölebilirim!

O kadar güzel kokuyor ki, duşa girince kendimden geçiyorum . Katı parfümünü de almak istiyorum ama sabunu kadar güzel kokuyor mu emin değilim.

Çoooookkkk tatlı,mis gibi bi karamel kokusu sıcak suyun etkisiyle tüm banyoyu sarıyor. Kullandığım ne kadar sabun varsa hepsi kuru bi his bırakırdı, ama honeycigim farklı. İlk kullandığımda cildim yumuşacık oldu,banyoyu bi zevke dönüştürüyor ve kesinlikle terapi etkisi var, banyo sonrası kendimi koklamaya doyamıyorum.

istisnasız herkesin beğendiği sabun. Beğenmemek mümkün değil cidden. Üstündeki katmanı soyunca çıkan balımsı kısma bayıldım. Hatta yüzüme bile kullandım ummadığım bir şekilde sivilcelerimi kuruttu.

Çok güzel kokuyor, harika köpürüyor. Köpüğü bile yoğun krem kıvamında!! Tüm banyo misler gibi bal ve karamela kokuyor. Market duş jellerine elveda!

O kadar tatlı ki! Honey I Washed The Kids Lush'ın en özel 2-3 sabunundan biri. İnsanın gerçekten yiyesi geliyor. Çok besleyici, yumuşatıcı, kokusu yoğun, koca bir bal peteği! Eğer almadıysanız; Lush'la henüz tanışmış sayılmazsınız.

Lush'ın bu sabunu kesinlikle ününü hakediyor. Kokusu gercekten müthiş artı çooook kalıcı. Banyoda çok güzel köpürüyor çok ama çok begendim. Şiddetle tavsiye edilir :)

Tek kelimeyle mükemmel, mutlaka alıp denemeniz gereken bi sabun. Tek kötü etkisi insan yemek istiyor :)


Çok çok keyif verici bir sabun :) Mükemmel kokuyor. Kesinlikle güzel nemlendiriyor, bazen cildime krem sürmeme bile gerek kalmıyor. Banyoya her girdiğinizde kokusu burnunuza gelince direk banyo yapası geliyor insanın. Çok da güzel kopuruyor. Ben parfümünü de almayı düşünüyorum :)

Annemin kokularla ilgili bir problemi var, artık eskisi gibi çok yoğun, çok ağır hiç bir kokuyu ona beğendiremiyoruz, kendime bir şeyler alırken, için de keskin bir koku içermemesi ve daha yumuşak esansta bir sabun olması nedeniyle bu ürünü seçtim ve 'annecim beni kırma, bir de bununla yıkan' dedim. iyiki de demişim! Ertesi gün bana telefon açıp 'kızım ben böyle bir sabun görmedim, o ne çok köpürme, o ne güzel bir koku, duştan çıkmak içimden gelmedi' yorumunu yapıp da bir güzel teşekkürü alınca, dayanamayıp bu yazıyı buraya eklemek istedim. Bundan sonra onun için hep bu sabundan almalıymışım. Teşekkürler Lush.

Honey I Washed the Kids
http://www.lushturkey.com/balli-karamel-kokulu-sabun/cocuklar-icin-uygun-nem-veren-banyo-sabunu/product.aspx?productid=106



Bu ürünü Lush Türkiye İnternet Sitesi'nden hemen satın alabilirsiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin