7 Mayıs 2009 Perşembe

Işıltılı saçlar için, deniz tuzu etkili sıvı şampuan

Big
http://www.lushturkey.com/deniz-tuzu-sampuan-isiltili-saclar/parlak-canli-saclar/product.aspx?productid=126



Mümkün olmadığını düşündüğünüz canlılığa bu şampuan ile kavuşun! Mat ve cansız saçlarınız ham deniz tuzu, yosun ve limon suyu şampuanı ile parlayacak ve ipek gibi görünecek. 1 kez şampuanlayın ve durulayın. Hepsi bu!

Big ile banyo keyfim yeni bir döneme girdi. Kokusuna bayılıyorum. Köpürmesi de çok güzel, çok az ürünle kocaman bir köpük oluşuyor. Kepek şampuanı kullanmayı bıraktığımda kepekler hep geri gelirdi, bunla öyle olmadı. Sanırım arındırdığı için kepeğe de iyi geliyor. Tek sorun biraz kurutuyor olması ama onun için de müthiş kokulu
Coolaulin kullanıyorum.

Kesinlikle mükemmel. Kullandıktan sonra saçlarıma inanamadım. Köpürmesi , kokusu çok güzel.

Kesinlikle çok farklı ve mükemmel bir şampuan. Farklı şampuanları da denemek istiyordum ama sanıyorum gerek kalmadı. Bundan önce Katı şampuanlarda
Soft'u kullanmıştım fakat yanlış bir tercih oldu benim için bir kaç yıkamadan sonra bırakmak zorunda kaldım. Sonrasında Big'e geçtim ve inanılmaz memnun kaldım. Hakikaten kutuyu açtığınızda hiç köpürmeyecekmiş gibi hissediyorsunuz fakat tek kullanımda tertemiz yapıyor saçı ve oldukça köpürüyor. Çok da zevkli kullanımı, ayrıca zamanla saçınızın sünerek, esneyerek, kopartarak mahvetmeyeceğinizi bilmek güzel. Saç kremi olarak da Retread başladım, ondan öncesinde sadece Big'den memnuniyetimi anlattım, ikisini beraber henüz çok yeni kullanmama rağmen düşüncelerim oldukça olumlu..

Saç diplerimin arındığını hissediyorum. Kaşıntılı saç derileri için çok iyi. Çok az bir miktarı işe yarıyor, bu yüzden çok uzun süre dayanıyor. Çok seviyorum, çok başarılı.

Ben bu ürünü
Lush Türkiye sitesindeki yorumları okuduktan sonra sipariş ettim. Ve çok memnun kaldım. Saçlarım yağlıdır ve hergün yıkamazsam kendimi rahat hissetmezdim. Big'den sonra 2 gün yıkamadan durabildim:) Ve tüm arkadaşlarım saçlarımın inanılmaz canlı, parlak ve hacimli göründüğünü söylediler. Kullanımıda başta zor gelebilir. Parmak ucunuzla fındıktan biraz fazla alıyorsunuz ve avucunuz da köpürtüp ıslak saçlarınıza sürüyorsunuz. Banyodan sonra saçlarınızı salladığınızda kendinizi okyanus kıyısında hissedeceksiniz :)) Teşekkürler lush :))

Denedim ve çok memnun kaldım, godiva katı şampuanım bitince farklı birşey kullanmak istedim. En çok tercih edilen ürünlerden biri olması da bunu kanıtlıyor. Uzun ve düz saçlarımın bakımını yapmama gerek kalmadı içim rahat.

Her şeyden önce bu şampuanın kıvamı harika, ice-slashlerin daha yoğunu gibi...İçindeki diri tuz parçaları ile kafa derisine masaj yaparak saçı köpürtmek süper. Sadece saçı tararken biraz zorlandım o da tuzun etkisi olabilir diye düşünüyorum. Saçlarım yumuşacık ve mis gibi.


Muhteşem bir ürün. Sadece 1 haftadır kullanıyorum ama çok memnun kaldım. Yağlı saçlar için birebir. Saçımı hergün yıkamaktan kurtuldum :D

CEM YILMAZ'DA BUNU KULLANIYOR. KENDİSİNİN TAVSİYESİYLE BU ÜRÜNÜ ALICAM.


Çok şaşırtıcı bir ürün :) ilk elime aldığımda 'bu nasıl köpürür ya' dedim tuz gibi birşey, ama çok güzel köpürdü. Resmen saç derimin ferehladığını hissettim. Saçlarım dolgun, yumuşak ve bakımlı oldu. Kesinlikle denenmesi gereken bir ürün. Kendini şımartmak istiyenlerin ürünü bu bence.

Bir şampuandan ne beklersiniz? Ben saçlarımı yumuşacık, hacimli ve pırıl pırıl yapmasını beklerdim, hep böyle bir şampuan aradım, evdeki yarım bırakılmış şampuan şişeleri banyoya sığmamaya başlamıştı. Sonunda saçlarımı kurtaran bu harika ürünü buldum, saçlarımın ekstra ilgiye ihtiyaç duyduğu zamanlarda da
Marilyn'le destekliyorum, ve şimdi artık Big ve Marilyn sayesinde harika saçlarım var.

Big
http://www.lushturkey.com/deniz-tuzu-sampuan-isiltili-saclar/parlak-canli-saclar/product.aspx?productid=126




Bu ürünü Lush Türkiye İnternet Sitesi'nden hemen satın alabilirsiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin