7 Mayıs 2009 Perşembe

Yasemin Kokulu, Kremli Katı Şampuan

Godiva
http://www.lushturkey.com/yasemin-kokulu-kremli-kati-sampuan/product.aspx?productid=188




Hoş yasemin kokulu şampuan ve krem bar. Sabun gibi köpürtün, yıkayın ve durulayın. Hepsi bu! Kullanımdan sonra barı kurumaya bırakın. Böylece uzun süre kullanabilirsiniz.

Gün boyunca saçlarınızın yasemin kokusunda olduğunu hayal edin. Yürürken rüzgarın esintisi ile o kokuyu daha iyi duyduğunuzu. Toplantı sırasında çok bunaldığınız bir anda elinizle saçlarınızı yüzününe doğru getirdiğiniz de o muhteşem kokunun, toplantı stresini alıp gittiğini hayal edin. Bence muhteşem bir ürün, kullanmaktan inanılmaz büyük keyif alıyorum. Üreticileri tebrik ediyorum.
İnanılmaz güzel kokan, saçı parlatan + düzleştiren ve yağlanmasını geciktiren (ki benim saçlarım yağlıdır)bir ürün. Kullanmasanız bile durduğu yerde bütün banyoyo kokutuyor :)

Kokusu, kullanım rahatlığı ve saçları açarken can yakmaya neden olmaması yüzünden ben bu ürünü sevdim. Yıkama esnasında un ufak olup dağılmıyor. Kuruduktan sonra da kokusu kalıcılığını koruyor.


Enfes bir koku, tüm banyoya yayılıyor ve saatlerce çıkmıyor. Aynı zamanda çok güzel köpürüyor ve saçları yumuşatıyor.

Bence
The Blonde veya Ultimate Shine şampuanlarının kokusu daha güzel ama Godiva ikisi bir arada formülüyle kesinlikle kullanım kolaylığı sağlıyor. Parlaklık konusunda emin değilim ama saçları (kalın telli sayılabilecek olanları bile) yumuşattığı bir gerçek.


Kokusu 10 numara, temizleme ve köpürme 10 numara, tek eksisi küçülmeye başladığında çabuk kırılıyor (içindeki nemlendirici parçalardan dolayı). ama değer..
İlk kullandığımda kendime çok güldüm. Babanem şampuan yerine illa sabun kullanmak için diretirdi ve ben ona karşı çıkardım... Şimdi elimden katı şampuanınızı düşüremiyorum !!! Kokusu nefis, saçlarım nefis... Bence tek !

Godiva
http://www.lushturkey.com/yasemin-kokulu-kremli-kati-sampuan/product.aspx?productid=188




Bu ürünü Lush Türkiye İnternet Sitesi'nden hemen satın alabilirsiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin