7 Mayıs 2009 Perşembe

Calamine - Papatya içeren, hassas ciltlere yönelik yüz temizleyici bar

Fresh Farmacy
http://www.lushturkey.com/calamine-papatya-iceren-hassas-ciltlerin-temizleyicisi/product.aspx?productid=232

Mükemmel bir ürün. Özellikle lazer epilasyon sonrası cildimde kalan, siyah nokta gibi görünen ve denediğim onca peeling ürününe rağmen geçmeyen tüy köklerinden kurtulmamı sağladı.

Yine başarılı bir lush ürünü, karma cildime gayet iyi geldi. Ayrıca sivilce problemi olan erkek kardeşimde çok memnun kaldı fresh farmacy'den. Az bi miktar alıp hafif sulandırarak yüzümü yıkıyorum hafif peeling etkiside var bence, kurulayınca da
tea tree tonigimi sıkıyorum. Daha ilk kullanımda kardeşimin "abla sivilcem iyileşmiş" sözleri olayı özetliyor sanırım :)

İlk kullanışta cildiniz parlıyor.

Ben mağazanın büyüsüne kapılıp girdim iyiki girmişim bu sabunu ve
herbalisim'i aldım ikisinden de çok memnunum muhteşem.

Fresh Farmacy yapısında partiküller barındıran bir temizleyici. Dolayısıyla bundan kaynaklı bir peeling etkisi yaratabiliyor.

Problemli bi cildim var. Yıllardır bir yığın dermatolojik şey kullandım. Yaklaşık 3 aydır fresh farmacy ile yüzümü temizliyorum. Hala bazı zamanlarda ufak tefek sorunlar yaşasam da, cildim hiç bu kadar iyi olmamıştı. Şiddetle öneriyorum!


Fresh Farmacy
http://www.lushturkey.com/calamine-papatya-iceren-hassas-ciltlerin-temizleyicisi/product.aspx?productid=232



Bu ürünü Lush Türkiye İnternet Sitesi'nden hemen satın alabilirsiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin